22.28 Rengöring och Hudvård

by

Rengöring och hudvård är viktigt även för oss killar.

Dock är jag som de flesta andra killar kass på just det:/ Men det är ju tur att jag har en flickvän med lite mer koll. Idag köpte vi Loreals serie för Normal/Blandhy. För tydligen så har jag blandhy, jag har torr hud på vissa delar av ansiktet medans andra är feta så det här ska ju passa bra.

HydraFresh heter serien och först är det en tvätt med mineraler och vitaminer som är mild för huden då den är utan tvål. Sen finns det milioner fler steg än de jag kommer köra med för jag hoppar direkt till återfuktning när jag tvättat mig. Fuktkrämen är gjord för att balansera min blandhy, typ great! Får väl ser hur pass väl den fungerar.

Tar nog några veckor innan man märker någon större skillnad. Får återkomma då😉

Pris: Typ skitbilligt! Innan tvättade jag med Mary Kay och deras motsvarigheter kostar ca 700kr. Loreals tvätt kostade 52kr och fuktkrämen 68kr på Maxi ICA. Och jag tycker att det är smidigt att kunna köpa mer på ICA om det tar slut, inte som Mary Kay som bara säljs av deras konsulter som finns utspridda i landet.

Etiketter: , , , , , , , ,

Ett svar to “22.28 Rengöring och Hudvård”

  1. Jossan Says:

    Så skönt att ni grabbar äntligen börjat bry er. Väldigt praktiskt också att kunna sno av sin kille om man glömt fylla på förrådet ^^

Kommentera

