23.22 Viktminskning!

by

Nu känner jag verkligen att det är dax!

Från och med idag så är det noll tolerans på onyttigheter!

Det ska förloras många kilon till innan jag är helt nöjd inför sommaren så att bara fortsätta med motionen som jag gör nu räcker inte, måste ändra kosten en del med🙂

Men med en hård och kontrollerad kost i några veckor ska jag nog kunna bli av med det lilla jag vill bli av med. Sommar 2009 here i come!

Bild från i höstas innan träningen kom igång🙂
Annas om tagit bilden med sin mobilP240908_18.12[02]Och en bild jag tagit på mig själv, den här nivån tänkte jag ”Banta” ner mig till. Bones are beautiful är något Anna säger ofta, och jag håller med! Dock så kommer min rygg inte riktigt se ut såhär när jag är klar då jag har en hel del mer muskler🙂

Deff

Etiketter: , , , , , , ,

2 svar to “23.22 Viktminskning!”

  1. Sofia Says:

    Mycket snyggare när huden formar sig runt välformade muskler än runt benknotor..

  2. Christa Ajris Says:

    Mm.. precis så ska killar se ut!! Inte fetbiffiga utan smala och vältränade.🙂

Kommentera

