01.27 Upptäcktsfärd

by

Idag har jag inte haft tid att blogga. Jag och Anna har städat och tvättat hela eftermiddagen och nu på kvällen så har vi åkt till Borås. Men jag kan helt klart tipsa om att läsa Annas blogg idag, för hon har en tokhet bil på sig när hon städar.. Bara ett tipps!

I helgen så är vi i Borås och jobbar för Modellfotograferna på Scandic Plaza.

Normalt sett så blir jag alltid besviken på hotell, men just Plasa är riktigt trevligt! Hög standard och med ett eget gym! (Viktigt!) Och glöm inte relaxavdelningen ; ) Men den har jag inte haft tid att besöka än, det får bli morgondagens projekt.

Nyss så var jag iväg och parkerade både limmon och volvon. Vi har tidigare pratat om att montera dragkrok på limmon så vi slipper ta två bilar, heltokig ide och nu när jag parkerade bilarna bredvid varandra märkte jag hur kul det kommer se ut ^^ Men tänk er ett släp i samma höjd som limmon och med matchande lampor längs sidan. Vore snyggt!

Nu ligger vi och myser på rummer och tittar på Söndagsparty, programmet är verkligen bra! Undra hur pass hög budget de har?! De gör ju lite vad de vill🙂 Me like!

Nu är det sova som gäller, för imorgon ska jag upp vid 8 och gymma🙂

IMG_0579IMG_0575IMG_0577
IMG_0578

Etiketter: , , ,

4 svar to “01.27 Upptäcktsfärd”

  1. Anonym Says:

    Vit limo igen!? Är det din eller ditt företags?? Elelr du bara hyr den på något sätt?🙂

  2. Johannes Schander Says:

    Anonym: Det är företagets. Vi åker alltid runt i den. Häromveckan var jag på Ica och handlade med den.. Vi är lite knasiga ^^ Det finns en hel del som stör sig på våran livsstil med limmon, men de är väl bara avundsjuka tror jag.

  3. Anonym Says:

    Haha, ja det hade man ju inte sagt nej till xD
    Nä dom är nog bara avundsjuka, personligen hade jag bara skrattat. Antagligen gjort likadant om man hade en sån😉

  4. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Limon var inte utanför Sigges Loge den 30 Maj? Stod en sådan där, men kan ju varit någon annan?😛

Kommentera

