18.31 Bloggresumé

by

Okej.. Vad har hänt i mitt liv sedan jag bloggade sist?

Jo vi jobbade på i helgen. Inte allt för slitsamt utan mest roligt! Vi hade riktigt bra med besökare så det var mycket att göra, men sååå roliga modeller att fotografera🙂

Lördagskvällen blev en trevlig tillställning med en liten utgång i Borås efter en skitmiddag på Scandic. Totalt sönderbrända hamburgare för 160kr styck… Så efter tjat och 40 minuters väntan fick vi massor nya. Visst, det var ju snällt, men med en otrevlig attityd så hjälpte inte det… Vi var fortfarande missnöjda. What to do?!
IMG_0587

Bilden blev ju lite extra bra, jag ser ju nästan tjock ut ^^

I söndags var vi hemma rätt tidigt, men trötta som vi var så blev det sängen, dock inte för att sova…. Utan för att titta på Entourage som är min nya favoritserie! Den är tokbra! Såfort jag får lite ledig tid så måååste jag titta på det🙂

Så jag var uppe hela natten och tittade på säsong 3, sov bara några timmar nu på förmiddagen.

När jag vaknade så gjorde jag min sommarfavorit!

Islatte,
IMG_0589

Det som behövs är en nygjord härlig espresso, is och mjölk!
IMG_0591IMG_0593

Fyll glaset med mjölk. Häll sedan i halva glaset med mjölk så inte den varma espresson smälter all is. Ner med espresson, fyll med mjölk och rör om🙂

Lättare än en vanlig latte att göra och det härliga med dem är smaken. Gör man såhär med kaffe blir det lite blaskigt. Lite som en kall kaffe med mjölk smakar, men med espresso så stannar mycket av den kraftiga smaken kvar och det blir en kall uppfriskande och välsmakande kaffedryck🙂 Perfekt nu på sommaren! IMG_0595

Efter kaffefrukosten så ringde jag Stefan och så stack vi ut på en inlinesrunda, det blev en lång härlig runda på närmare 3 mil med en härlig lunch på piren i mitten.

Pasta med strimlad fläskfilé och champinjonsås.

IMG_0596

Måste ge 8 Glas tummen upp för lunchen, den var god och servicen var toppen! Servitrisen hämtade bestick åt oss som vi glömde och sen hämtade hon även kaffe åt oss, gulligt av henne tycker jag🙂

Etiketter: , , , , , ,

3 svar to “18.31 Bloggresumé”

  1. kokos Says:

    bara för att du är så söt johannes och stefan har limmo:P

  2. emma Says:

    har du gått upp lite igen?

  3. Julia Says:

    haha fan va ni klagar på personalen jämt😉

Kommentera

