03.30 MTV at night

by

MTV spelar ju ändå bättre musik på nätterna.. Man slipper även en stor del av reklamerna. Deras reklamer är som oftast dåliga ändå.

Nyss så spelade de en låt som var ny för mig. Jag kände igen den så väl, men ändå var den helt annorlunda. Jag blev lockad till tv:n för att se vad det var för låt och det var den

Och det är inte så konstigt att jag känner igen den utan att veta vad det är för låt ^^ Ayo Technology av 50 Cent och Justin Timberlake har väl spelats 400000ggr på radio och olika dansgolv i min närhet🙂

Men när jag letade runt på Youtube efter originalet så hittade jag en till version av låten..

Men vad tycker jag om dessa covers då? Original är original.. Kul med remixer/covers men original är bäst!🙂

Etiketter: , , , , ,

Ett svar to “03.30 MTV at night”

  1. Markus Says:

    Hihi. Det är bara att börja vräka i sig glass.
    Och personligen tycker jag redan att ni är större än dem🙂

Kommentera

