00.39 Dag 1 i Borås

by

Det har varit en trevlig fredag måste jag säga! Det här blev nog första helgdagen sedan jag började jobba med det här som jag inte går ut och festar hela natten lång…

Det blev bara middag med en öl och sen upp i relaxen. I relaxen träffade vi på ett gäng härliga teater/skådespelare. De var störtsköna måste jag säga! Många skratt och en liten knäpp film senare så gav vi upp och gick ner till vårt rum (relaxen stängde om vi ska vara ärliga ^^). Så nu sitter jag i mörkret och klipper lite film. Anna ligger bredvid mig och tittar på massa sminkvideos..

Imorgon börjar vi kl10 och eftersom allt är klart så behöver vi inte gå upp före halv 9 typ, så det blir ju sovmorgon.

Natten på Museet Scandic Plaza

Jag frågade skådespelarna hur länge de hade känt varandra, om de var lumparpolare eller något eftersom de var så bra ”vänner”… De svarade ”Njea inte lumpen men vi har varit i krig ihop…” Och så började de sjunga!

Ett måste att se!

Kommentera

