19.43 Framme i Borås

by

Japp, nu är vi framme och allt är uppackat inför imorgon. Så nu ska vi ta en middag och sen vill jag gymma lite, men de andra vill hoppa rätt till relaxen.

Vi får se hur det blir..

Tidigare idag så var jag ju på A6. Tog en snabblunch på Majoren och sen sprang vi varvet runt på mindre än en timme.

Lite shopping blev det med! Hittade en Skjorta på HM, En T-Shirt på J&J, en anteckningsbok på Bokia och en klocka på Ur & Penn. Helt klart med inköpen, inga dyra gjejer.. Men ändå nöjd🙂IMG_0638

En video på klockan,

Och en bil vi såg ute på parkeringen med matchande släpvagn. Coolt bygge måste jag säga. Vi såg 3-4st till VW bussar av liknande modell på A6 så nått speciellt måste varit på G där..

3 svar to “19.43 Framme i Borås”

  1. Mi Says:

    Jag e fan kär i den där klockan, vet inte hur många ggr under min tid på Ur & Penn som jag stod och tafsade på dom där när det var tomt med folk i butiken😛

  2. Conny Says:

    Bug-run på Mantorp är vad som är på G. Mycke roliga bilar där.

Kommentera

