15.15 En snabb..

by

Idag blev det en riktig sovmorgon. Vaknade visserligen för några timmar sedan men sov förbi lunch iallfall.

Det kändes verkligen som en behövlig sovmorgon efter helgen. Jag har nog aldrig varit så trött en jobbhelg som denna. Varför kan jag inte förstå eftersom jag inte ens var ute på krogen. Vi gick och la oss runt 12 båda nätterna och gick upp 8 timmar senare. Är det såhär min kropp visar att jag behöver gå på krogen? Att min kropp inte vill ha 8 timmar utan snarare 3-5 timmar max..

Dagens schema är rätt lugnt,

  • Åka till banken för lite bankärenden
  • A6 med Anna-Panna för att klaga på Ur&Penn ang hennes klocka
  • Ev. en sen lunch/middag
  • Pappersarbete framfrö datorn, massa fakturor som ska skickas… (tråkigt!)
  • Om tid finns sola och bada lite på Atlantis Spa
  • Sen har jag några filmer från helgen som jag funderar på att klippa ihop och dela med mig av. Vi får se😉

Kommentera

