15.45

by

Jag såg på youtube att rekordet för paralellparkering var 33cm längre än bilens längd. Det var med en liten hundkoja och igår parkerade jag Stefans V70 på en plast som inte kan varit så mycket mer än 33cm längre än bilens längd med!🙂

Varför jag parkerade så tajt kan man undra sig.. Det var som så att två andra killar skulle komma och hämta bilen lite senare igår kväll och jag antog att de inte skulle kunna få ut bilen ur parkeringen och mycket riktigt så vågade de inte ens försöka ^^ Jag fick dem att erkänna hur dåliga de var på att parkera och sen så körde jag ut bilen.

7 svar to “15.45”

  1. Susanne Says:

    Bildbevis krävs för kaxiga påståenden😉

  2. Markus Says:

    Hm. Du kunde väl filmat själva parkerandet?😉

  3. ehrm Says:

    vill gärna se själva parkerandet. jag tror bilen framför har tillkommit senare…

    • Johannes Schander Says:

      ehrm: Bilen framför står än idag kvar på samma plats. Att du inte tror på mig tar jag som en komplimang. Det är härligt att kunna parkera så tajt att folk inte tror en.. Att de tror att man har blivit inparkerad ^^

  4. AnnaViktoria Says:

    Jag kan intyga att J är grym på att parkera, inte bättre än mig😉 Men grym… Så jodå, den där parkeringen gjorde han bra… fnissade manligt medans han gjorde den oxå ^^

  5. Nathalie. Says:

    Åh nej ta inte med kameran, jag blir bara avundsjuk, jag vill ju vara lika söt! Haha🙂

  6. Christian Says:

    Jag hade blivit fan så förbannad om någon hade parkerat så trångt nära min bil.. dessutom om luckan var så liten så hade jag inte ställt mig där frivilligt om jag är rädd om min bil, för man vet hur många nollor det finns i trafiken.. så risken är ju stor att dom andra hade mosat sönder antingen fronten eller dragkroken på sin egna bil..

Kommentera

