21.43 iPhone 3G S

by

FAN!

Jag som köpte en ny iPhone 3G nyss bara för att jag vägrade tro alla rykten om en ny iPhone modell..

Och idag får jag äta upp det.. För Apple berättade nyss att iPhone 3Gs som den nya modellen heter kommer till Sverige 9 juli enligt Apple, får se vad Telia, Telenor och de andra operatörerna hittar på för kul med den..

Telefonen ser utvändigt precis lika dan ut, förutom att den har en lite större kamera.

  • Kameran är uppdaterad från 2Mpix till 3Mpix och den har även fått videostöd så nu går det att filma med en iPhone direkt ur kartongen.
  • Minnet har även ökats så nu har lilla modellen 16GB och den stora 32GB.
  • Även insidan ska var uppdaterad med snabbare processor och mer/bättre minnen, för den ska starta program upp till 2ggr fortare än den vanliga.

Så om ni inte har funderat ut det redan så står S för Speed så jag tror att den kommer vara en hel del roligare att använda🙂

iPhoneNär den nu kommer till Sverige så jag kan köpa den kommer ni nog hitta en ”Bättre begagnad iPhone 3G Vit 16GB” tillsalu här på min blogg ^^

2 svar to “21.43 iPhone 3G S”

  1. Julia Says:

    haha men du erbjöd ju aldrig att köra hem mig så hade ju inget val!!😛

  2. Whistler Says:

    Kunde de inte lagt pengarna, tiden och orken på att fixa den ursprungliga telefonen istället? Det är ju sådär stimulerande med en telefon som inte har täckning så fort man kommer utanför stadskärnan.

Kommentera

