23.13 En snabb..

by

Blöt och kall!

Det är vad man blir om man verkligen vill hålla igång och vara nyttig. Jag och Stefan tvingade oss ut ikväll på inlines. När vi åkte iväg så var det 12-13°c ute och lätt duggregn. Nu när vi vände hemåt efter 1,5 mil så regnade det på en del och det vad max 10°c ute! Det är kallt om man åker i jeans och en långärmad tröja som bara är lite tjockare än en t-shirt…

Men hallå?! Jag mår ju bättre av det🙂

IMG_0654

IMG_0655

Efter den här resan så tror jag faktiskt att jag får kalla mig själv hurtbulle utan att någon klagar ^^

Kommentera

