01.52 Fynd!

by

Jag har en bra shoppingdag idag tror jag. Vi i familjen (jag, anna och vovven) tog bilen nyss till Shell/7eleven som är vårat nya favoritställe på nätterna eftersom de har slutat med nattlucka och att de har ett toppen utbud av mat🙂

De har nu massa roliga erbjudanden under deras ”Premiärvecka”. Från 9 och fram till 12 har de lite specialare i butiken.

Vi köpte 2st koppar dubbel espresso i termosmuggar, 2st tidningar (Elle och Café) 2st muffins, en korv m.bröd och en biltvätt!. Det kostade smått tokiga 82kr!

Ordinarie pris på allt skulle vara runt 300kr.. De kallar jag en bra deal! ^^
och med termosmuggarna får man 25% på allt kaffe under hela 2009

IMG_0666Och på tal om inget så är den här bilden bild nr:666 som jag tar med iPhonen.
Onödigt vetande jag vet!

Men ännu mer onödigt vetande är att jag med min första iPhone tog 863 bilder

2 svar to “01.52 Fynd!”

  1. Nathalie. Says:

    Nää jag skulle nog inte alls ha lika roligt som brunett, skulle sakna mitt blonda alldeles för mycket, så det bruna får vänta tills jag känner mig vuxen och sofistikerad😉 Like never tihi.
    Fasen vad snygg Gynnig är på det omslaget till Café!!❤

  2. Nathalie. Says:

    Hon är ju fab🙂 Haha jag? I wish😉

Kommentera

