13.57 På väg hem

by

Nu är vi på G hem igen. Mötet på Öland var givande, men det roligaste eller vad man nu kan kalla det var att kolla på stället vi skulle bo resten av sommaren.. Visst, vi har en enorm trädgård där du kan spela fotboll, sola eller göra vad som.. Men invändigt är det inte jätteroligt. Visst det är stora ytor även här, men det är få rum.. Som tur är så har jag redan dealat till mig och Anna ett av dessa rum, så vi får det bra iallfall. Ang hur det kommer bli i sommar kan jag inte svara på än. Jag tror det kan bli dökul och om det inte blir kul så tjänar vi iallfall lite pengar. Så allt blir ju bra i slutändan.

Mycket är bra med Öland helt enkelt! Förutom luncherna.. De är sådär, lite bittert är det, men jag kommer nog trivas bra ändå!

3 svar to “13.57 På väg hem”

  1. Jre Says:

    bra skit!

  2. Sofia Says:

    Skulle inte du & tjejen till en ö längre bort…ibiza??!! Eller har jag missuppfattat vilken ö ni skulle vara på i sommar.

    • Johannes Schander Says:

      Sofia: Planen var Ibiza, men planer blir sällan som man tänkt.. Jag fick ett bättre jobb i på Öland så jag bytte ö för sommaren🙂 Om det blir Semester till Ibiza i slutet av sommaren får vi se🙂

Kommentera

