11.37 BAKIS!

by

Så bakis att jag nog helst skulle ligga i badkaret hela dagen och bara softa!

Helst skulle jag då vilja ha ett badkar som man inte behöver göra sina egna bubblor i… Lite mer avslappnande🙂

Igår var vi på premiär! Det var premiär för Huskvarna Stadshotell som har renoverat och fixat till det en hel del.

Jag bor en hel del på hotell och ofta fina hotell med, men! Huskvarna Stadshotell har verkligen lagt ner det där lilla extra! Visst, Elit Hotell har fint marmorgolv i badrummet och grymma sängar… I minisviten, men Huskvarna Stadshotell har badkar i vardagsrummet i typ alla rum. Vi var på en rundvandring bland de olika hotellrummen och de var smått sjuka! Alla rum vi var in i var finare och hade mer lyx känsla än vad ett 10000kr/natt rum på Hotell Anglais!

Jag hade inte med någon kamera då jag var inbjuden som gäst, men en iPhone bild tog jag med hem iallfall🙂
IMG_0684

Sa jag att vi sprang in i Jonathan Fagerlund på ett av rummen och han var icke sur på mig för det homosexuella påståendet jag slängde ur mig runt melodifestivalen.. Jag antar att han förstod mig rätt, för vem är jag att peka ut folk som homo/bi när jag själv blir anklagad för det dagligen?🙂

Sen bjöds det på mat, och den var såå god! Jag är ingen fisk människa, jag brukar säga att jag inte ens äter fisk! Första gången jag åt lax på typ 5-6 år var för någon månad sedan hos Jonas (Whistler) och hans sambo Karin. Då vart jag smått förvånad över att jag faktiskt tyckte om det! För det är inte så att jag aldrig har provat, utan jag har verkligen försökt som ung att tycka om det, men det har bara inte gått…

Men Karins lax och den här laxen med räkor och allt till var underbar! Jag ska nog helt klart prova på lite mer fisk på restauranger för vem vet? Jag kanske har förändrat min smak på de senaste åren🙂

IMG_0681

När vi väntade på maten så passade vi på att låta Stefan ta en bild på oss! Och jag vet, man får inte enligt svensk standard tycka att man själv är snygg.. Men jag tycker att jag och Anna ser fruktansvärt fina ut på bilden🙂 Vi får ta och gå på premiärer lite oftare tycker nog jag.

p_1600_1200_a8602bbe-6e5b-479c-88cb-0b642c4dae95

En bild på kameramannen med, i Båthatt ^^ Han borde skriva en bok, ”99 saker man kan göra med en servett”

IMG_0679Efter middagen var det en hel del tal, lite underhållning och sen fortsatte minglet. Det är spännande att se hur pass bra mingel blir när det är fri bar. Alla verkligen blir öppna för samtal, det borde vara så oftare!

Lite senare på kvällen så kan det hända att jag blev lite berusad.. Därav titeln på inlägget!

Anna Book hade inget med saken att göra! För jag tog ett moget beslut och tackade nej till allt vad shots hette.. Bra för mig idag känner jag🙂

IMG_0687

Runt 12 slaget tackade vi och sa hejdå till Stadshotellet och tog limmon ner till stan istället (kul detalj, de hade anlitat Fadde som entrévärd för kvällen. Väldigt nice touch tycker jag) . Vi gled in på Olearys och jag vet inte vad som hände.. Men krogar har något emot mig! När jag kom in så var det första grabbarna beställde 4st Long Island Iced Tea och det var ju gott! Men icke bra för mig.. Speciellt inte när de ger mig shots efter det..

Men vi hade jättekul och jag känner att jag borde bjuda grabbarna från Telia som var med oss på några drinkar nu i helgen, fast då tar jag nog rollen som chaufför! ^^

När jag kom hem mitt på morgonen så gick jag ut med vovven då min lilla Anna är bortrest till Tyskland (reed all about it here).

Visst är hon söt i sin sovmössa,
IMG_0695IMG_0690IMG_0692

5 svar to “11.37 BAKIS!”

  1. Anonym Says:

    Ni är verkligen ”jättesöta”. Inte söta Snygga är vad ni är. Ni passar onekligen på premiärer.

    Ha en trevlig helg.

    y.

  2. Nathalie. Says:

    Ni är verkligen skitsnygga på bilden du och anna!🙂

  3. Jonie Says:

    Hahaha, för Mr. Fagerlund har ju följt din blogg och läst om det innan?

    Att bli sur över att du grundar en teori om folks läggning på att dom har snygga träningskläder och faktiskt tar med shampoo OCH balsam snarare än dubbeldusch får snarare stå för din.. slutledningsförmåga än någon form av reaktion från mig!

  4. Anna Maria Linderoth Says:

    Ni är ju så söta tillsammans🙂

Kommentera

