09.50 Frulle

by

Hade Anna haft nya uppdateringen av iPhonen så hade jag skickat ett mms till henne. Nu när hon strosar runt i Berlin.

Meddelandet skulle sett ut såhär,

”Kolla in vilken goo frukost jag har fått i mig :)”

Bild 10

3 svar to “09.50 Frulle”

  1. Nathalie. Says:

    Haha ja det var ingen dum idé…men min plutt är lite feg av sig….Berätta det inte för någon bara, han vill leva upp till sitt namn😉

  2. André Says:

    MMS stöd? har jag missat något eller är din Jailbreakad?

  3. AnnaViktoria Says:

    Aah… popcorn ftw!!!

    Saknar dig sa himla mkt alsk! Hade velat ha dig har.. massa mys!
    Ska dricka en absint at dig pa absintbaren har i kvarteret <)

Kommentera

