13.37 Lunch

by

Det är ju sommar, det är sol! Och då är det ända rätta att äta lunch på Piren!

Det finns även en hel del valmöjligheter där. På Piren finns 5 restauranger och 2 glasskiosker, med andra ord valmöjligheter.

Idag blev det lunch på 8 glas, och till efterrätt skulle jag gärna tagit 8 glas öl på Harrys, men det går inte då jag har massor att reda ut idag. Och efter inatt så blev det lite mer att göra.

Nu sitter jag i provrummet på HM och väntar på Anna, sen finns det lite kul på A6 som jag ska köpa, och vad gör dagen lite bättre? En tripp till Scandinavian Photo! Vi får se vad jag får med mig hem.

Sen ska hela mitt liv packas ner i lådor och förflyttas till Öland… Good bye Jönköping!

ps. Annas tuttar har inte varit med på länge, så de får lite exponering nu🙂 ds.

Kommentera

