17.29 Shopping

by

Det blev lite shopping idag, en kofta och lite lulllull🙂

Införskaffade mig även en ny kamera som jag var i stort behov av efter vad som hänt.

Det blev en Nikon D3 med ett 28-70 F2,8 och en SB-900. Ett nytt större minne och nya uppladdningsbara batterier fick det även bli.

Läskigt bra kamera måste jag säga!
Och tack till Schandinavian Photo för en bra deal! Jag vet varför jag bara handlar mina prylar där.

5 svar to “17.29 Shopping”

  1. M A D E B Y M E - FOTO Says:

    Fy fan.. Hur har du råd :O

  2. blogvovven Says:

    Jag är inte alls avis.

    Btw, om någon slår ner dig i en mörk gränd och tar kameran så är det inte jag, ok?

  3. Johannes Schander Says:

    Bloggvovven: Jag ska minnas att inte minnas att det är du ^^

  4. spegla Says:

    Varför ett 28-70 framför 24-70?

    • Johannes Schander Says:

      Spegla: Det finns inga 24-70 i lager på Scandinavian Photo. Så jag kommer beställa ett och så får jag ju typ låna ett 28-70 av dem sålänge. Inte låna, men de hade en begagnad i lager som jag köpte för typ 6000+moms som jag sen får sälja tillbaka till dem för samma pengar när de får in 24-40 linsen. Men jag kanske blir nöjd med 28-70 vad vet jag? och den är ändå över 10000kr billigare.

Kommentera

