05.35 Sötaste BTW

by

Jag har missat att säga det, men när Anna kom hem från sin tripp till Berlin så hade hon med sig en liten låda till mig med ett vitt band runt med en rosett på. Verkligen underbart gjort av henne, oavsett vad som varit i lådan.. Men visst, innehållet gjorde att det fick lite extra betydelse.

I låtan låg….. En äkta Dextertröja! Samma märke och modell från American Apparel som Dextrer Morgan har på sig i serien. I just love it! För jag älskar Dexter och för att jag gillar designen och kanske framförallt passformen. Den sitter perfekt och verkligen framhäver musklerna på kroppen.

Dock är den icke något på att rekommendera för de med lite sämre figur.. IMG_0711

Måste se till att fixa bättre bild på tröjan så ni verkligen ser hur snygg den är! Och så bör jag även ta några bilder på kläderna jag köpte igår. Jag hittade nämligen ett par jeans och en kofta. Koftan var verkligen supermysig (jag vet.. hetro killar får inte kalla en kofta för supermysig, men jag gör det iallfall!)

Vi får se helt enkelt när det kommer..

Nu ska jag iallfall sova! Jag trycker jag har gjort mig förtjänt av det🙂

Kommentera

