01.32

by

SMHI säger att det är den sämsta starten på sommaren på över 50 år.

Det är nägot jag tror helt på. För nu är jag på fots på väg hem från strand. Jag tar typ 30 omvägar, men jag hoppas att vara hemma till frukost.

Anledningen till promenaden är Annad oförmåga till att förstå mig, men bara för att förklara så förstår Anna mig bättre än någon annan! Det kanske är därför jag säger att jag älskar henne så många gånger om dagen? Vem vet…

2 svar to “01.32”

  1. carroe Says:

    sv: Ahh okej. Vi ska vara i Böda vi🙂

  2. AnnaViktoria Says:

    Vi är konstiga du och jag… men absolut bäst ihop, ingen kommer i närheten! Älskar dig – mest av allt!!!

Kommentera

