11.30 Fredag

by

Välkommen till ”Modell för en dag” På Strand Hotell (Borgholm) We Are Now Open For Business!

Modellfotograferna på Dagen

Entré

Modellfotograferna på NattenNattskyltning

Det blir ju nästan lite bra🙂 Idag får vi även upp vår fasadskylt med

Efter vi var klara med studion så tog vi faktiskt lite rast. Jag la kameran över axeln och begav mig till den runda baren🙂

Och snacka om att jag är nöjd med kameran. Jag bara siktade och tog bilden på full auto och det blir så snyggt!

Longis

Och vimmelbilderna blir ju härliga med! Jag plåtade inte så mycket igår då jag inte fått mitt 28-70 f2,8 än. Så jag fick fotografera med ett 50mm 1,8 och 50mm är lite väl mycket zoom även om det är fullformat på D3an.

vimmel_1

Vimmel_2

Vimmel_3

Vimmel_4

Anna_vimmel

Så nu när solen lyser över Strand Hotell så hoppas jag på en underbar sommar!

Strand

Etiketter: , , , , ,

Ett svar to “11.30 Fredag”

  1. jannike Says:

    johannes…. har anna snott med sin mina kläder till öland? Hmn… Hur som helst följer de med mig hem nästa helg, moahaha! Hur blev midsommar? Stannade hemma, orkade inte riktigt lämna min älskling igen. Nu ska jag äta vita bollar!

Kommentera

