22.11 Tisdag

by

Många bilder idag, var ju tvungen att testa nya objektivet. Det är ju alltid kul att få nya prylar🙂

Amanda

Fotograferandet började utanför studion där tjejerna satt och njöt i solen,Och sen några bilder på vår fina studio! Den börjar bli klar nu och det är ju trevligt. Ska bli skönt att börja jobba i den nu🙂ModellfotografernaIdag har vi skrivit ut och monterat massa bilder i fönstren. Vi tänkte fylla hela skyltfönstren med bilder vi tagit. Så kunderna kan se vad Modellfotograferna är sysslar med för något

Modellfotograferna2utskifter

bro

Efter det så tog vi bron över till kalmar för att gå på IKEA! We all love IKEA ^^

IKEA

IKEA4

IKEA

IKEA2Och mat måste vi väl alla äta?

Och idag tror jag att jag dog lite och kom till himmelen! Vilken j*vla pizza!

Är ni någon gång i Kalmar måste ni prova Italia! Den var så sinnessjukt god så jag blev lite ledsen när jag inte klarade av att äta hela. De har mycket mer mat än pizza, Anna Ö och Amanda tog tacobuffé och de var nöjda. De har säkert hela menyn och massa annat kul på sin sida http://www.italiakalmar.se/

Amanda2

Anna_ö

Anna ville icke vara med så mycket idaganna

Hon gav mig bara massa arga ögon, men hennes smink var ju snyggt idag så det blev bra ändå🙂anna eye
Och här har vi pizzan jag pratade om, en Nr:43 eller vad vi andra säger ”En kebabpizza” fast den liknade inte på något sätt en vanlig kebabpizza. Smaskens smaskens säger jag🙂 Vill åka tillbaka dit imorgon när jag ser bilderna på den…
pizza

pizza när

min pizza
Och här är Annas pizza, den ser ju inte alls lika rolig ut:/ hon och hennes hawai med sås ^^
annas pizza

Tyvätt kunde hon inte äta upp hela😦 En taskig mås flög förbi och släppte lite spillning på maten! Usch! Jag verkligen hatar fåglar! Speciellt när de förstår en pizza för 130kr

Så efter den pizzamissen så for vi hem med en måttligt road Anna..

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “22.11 Tisdag”

  1. Whistler Says:

    Sås med hawaii! Anna och jag är upplysta, resten av världen lever i mörker!

Kommentera

