18.40 Text överflödig.. FAN VA SNYGGT!!

by

Det är klart fel att vara självgod, men jag säger ju inte att mina bilder är toksnygga. Utan jag menar att min Älsk Anna är toksnygg.

Hon är HET!

Bilderna på mig är väl bara nått flumm som kom med av misstag ^^ För hallå, om folk redan tror att jag är gay så borde jag inte lägga upp bilder när jag gör balett hopp som mer liknar hitler hälsningar.. När jag insåg hur otroligt hetro bilderna skulle bli mitt i mitt hoppande så fick jag spexa till det lite ^^ en fett misslyckad bakåtvolt och ”bomben” på land löste problemet!😉

OM NI INTE LÄMNAR KOMMENTARER PÅ DE HÄR BILDERNA SÅ LÄGGER JAG NOG NER BLOGGEN! DET FINNS MILLIONER SAKER ATT SÄGA OM BILDERNA.

Att de är snygga, att Anna är snygg, att jag är snygg (a), att nått är fel med dem, att jag ser gay ut, vilken som är din favorit, om jag är knäpp eller inte, frågor om kameran/objektivet, frågor om vart vi är, frågor om vi älskar varandra… Ja frågor om ALLT!

Och om ni är duktiga! *hint* *hint* så kan ni kolla på de två sista bilderna och tänka att det finns en hel del bilder emellan dem… Jag säger inte mer, men tänk till lite och just de bilderna kommer upp om ni är duktiga. Minst 4 kommentarer per läsare ^^ Njedå, men nått!

23 svar to “18.40 Text överflödig.. FAN VA SNYGGT!!”

  1. . Says:

    grymt snyggt tagna bilder, allt, bakrund, planering, allt. men hennes aniskte, kunde valt någon lite bättre ?

  2. Dalle Says:

    Riktigt imponerande vad D3 kan prestera. Vill dock se hela bildserien som ni tog, snygg mijö, bra ljus, fin tjej. Visa bilderna! (:

  3. Malin Svensson Says:

    bilderna ÄR toksnygga!

  4. Jossan Says:

    Älskar bilderna… Kul att se att du börjat ”leka” lite igen. Det är ju när du tar ut svängarna du är som bäst. Modellbilder i studio och vimmel är ju kul men det är ändå den här typen av bilder som visar att du faktiskt är fotograf ^^

    Fortsätt i den stilen!

  5. Anonym Says:

    HELT SJUKT bra bilder, kan vara bland det bättre jag sett på länge faktiskt…🙂

    / Stefan M

  6. Stefan M Says:

    HELT SJUKT bra bilder, kan vara bland de bättre jag sett på länge.. Du borde lägga upp lite på fotosidan.se.🙂

  7. Fru Evelina Says:

    grym kamera du har fått tag på, sjukt fina bilder!

  8. Josefin Sjöberg Says:

    hur gammal är Anna?

  9. Danijel Wallenborg Says:

    hehe ja lite gay ser du ut😉

  10. Anonym Says:

    Undrar faktiskt vart ni är nånstans?O_o
    och upp med dom anda bilderna \o/

  11. Anonym Says:

    läckert!

  12. Christian Says:

    gillar dom tre sista bilderna på anna… =)

  13. Anonym Says:

    vilken känsla av sommar ni skapat. underbart. jättefina bilder.

  14. Lari Says:

    Anna är ju fin oavsett om det är en skitkamera eller en 80000 kr’s kamera..=)

    Du är bra på att fota dock…;)

  15. HDR-fotografen Says:

    Riktigt bra bilder, men du har inte funderat på att skura sensorn en eller två ggr?

  16. HDR-fotografen Says:

    Jag kan ju säga direkt att det där sitter på sensorn;)

  17. HDR-fotografen Says:

    Jag är på ^^
    Testa bländare 13 med din fasta och släng upp en bild mot en klarblå himmel.

    Grattis till köpet förresten!

  18. HDR-fotografen Says:

    Du kanske har rätt, nu när jag tittar på dina bilder med 50/1,8. Dags att städa av objektivet i så fall istället.
    Jäklar vad kraftig vinjettering du fick med D3:an och det fasta objektivet.

  19. Johannes Schander Says:

    .: Det är väl inget fel på hennes ansikte? Hon är ju jättesnygg och det vet jag att väldigt många fler tycker, men visst om du inte gör det så är det okej att tycka så, vi är ju alla olika

    Dalle: Ja visst är kameran bra, och ja.. Bilderna kommer🙂 Jag är nöjd med vad ni presterade… ^^

    Malin Svensson: Tack!🙂 Det är underbart att få en sådan kommentar🙂 Ego booster🙂

    Och än en gång! Tack till alla snälla ord! Ni behöver faktiskt ge mig lite bra kritik ibland, annars är det inte så roligt att blgga.

    Jossan: Det är ju lite roligare att jobba med en riktigt bra kamera. Det blir nog mer av den här stilen!

    Stefan M: Kanske ska lägga upp bilderna lite här och där, har inte bestämmt mig än. Men om inte annat så ska jag plåta på en hel del nu i sommar och sen uppdatera min portfölj med lite mer bredd. Det kommer bli nice🙂

    Josefin Sjöberg: Anna brukar säga att hon har fyllt 19 i några år nu, men om du lovar att inte skvallra så är hon 23🙂

    Danijel Wallenborg: Hehe😉

    Anonym: Vi är vid Sandvik på Öland, mycket mysigt ställe.

  20. Anonym Says:

    Vilka jättefina kort. Ni har verkligen lyckats fånga sommar och känsla av frihet och glädje. Och ni är riktigt duktiga fotografer bägge två. Korten på dig Johannes är en riktig höjdare – och Anna är som vanligt jättesnygg.

    Ha en fortsatt god fotosommar med massor av härliga motiv.

    /Y.

  21. Erik B Says:

    Skit snygga bilder! givet kommer det en kommentar😀

  22. Elin [ n e v n a r i e n ] Says:

    haha roliga bilder. Snygg kofta har hon med, hon kan få ge bort den till mig ;D

  23. booter network tools Says:

    I feel which is one of many much important info to me. Exactly what happy learning your post. Having said that want to affirmation on a few general elements, The website tastes is perfect, the particular content will be excellent : Debbie. Excellent approach, best wishes

Kommentera

