10.00 Frukost

by

Jag är lite besviken på dagen. Jag hade hoppats på samma totalt molnfria väder som igår! men icke, idag är det lite växlande molnighet och solsken.

Men jag ska väl icke klaga allt för mycket. Jag har ju ändå min goda frukost att njuta åt🙂

Fil men äpple och banan🙂 Nyttigt och gott, är man mycket hungrig eller ska utföra stora uppgifter under dagen så passar ett knäckebröd med keso och gurka bra till det.ND3_2845ND3_2857ND3_2859ND3_2856

Etiketter: , , ,

Ett svar to “10.00 Frukost”

  1. Julia Says:

    Jag som trodde att du bara käkade leverpastej!😛

Kommentera

