21.14 Mysmiddag

by

Onsdagen avrundades fint med en mysig middag på Strand.

Den mysiga havsnära atmosfären är något både jag och Anna tycker om mycket. Det är verkligen så att maten smakar bättre med den utsikten vi hade än vad den gör när man stirrar in i dagens löpsedel utanför korvkiosken.

En 3 rätters för mig och en 4 rätters för Anna, hon tog dubbla förrätter, både vitlöksbröt och Toast Skagen.

Helstekt fläskfilé med potatisgratäng och peppersås till huvudrätt och Glass med bärsås till efterrätt.

Och när notan kom in så gjorde jag en spännande upptäckt… Det står D@3 på kvittot! Nästan D3 som min kamera heter🙂 Bara jag som roades av det då och så lär det nog förbi, men ändå…

Sen gjorde vi ett försök att gå ut på piren och ta lite mysbilder i solnedgången, men det hade blivit lite för kallt för oss. En jacka hade passat väl, men eftersom de låg i bilen så skippade vi det och vände hemåt.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

