10.37 Morrn!

by

Frullen avklarad och nu ska jag in till studion och göra lite dvd omslag och shit till det vi plåtade igår.

Vi började dagen igår med Mustangfotografering. Bilbilder och annat, men det är ju inget kul i sig, ta bilder på bilar kan ju alla typ?!

Det är så att mustangklubben har en träff här i helgen så flera hundra bilar har samlats och vi ska ju då erbjuda ”Mustang för en dag” fotografering. Att familjen, paret som äger bilen ska få bli fotograferade ihop med sin bil av oss och är de ungkarar som kommer ner med sin bil så erbjuder vi dem att ta bilder ihop med någon av våra modeller. Klockrent! ^^

De här två och många fler,

Mustang_anna

Mustan_anna_2Sen även gruppbilder på hela mustangklubbens närvarande medlemmar. Spännande projekt och ett rätt stort sådant med. Inte allt för lätt att styra upp så en så stor grupp när man står långt upp på ett tak ^^ Men gruppen var glad och toppen! Gjorde precis som jag ville🙂
IMG_0191

Som ni ser så hade vi fixat in en till fotograf så totalt var vi 3 fotografer från olika vinkar. Jag längst upp på taket, Gunnar på stegen och Tomas på marken.

ND3_48411

Snyggaste bilden på mig evver! ^^
IMG_0179

Men när jag var där uppe på taket så tyckte jag att det var mycket roligare att ta bilder på åskledare och Amanda😛
ND3_4509
ND3_4846

ND3_4868

Hon var dock lite höjdrädd, så på vägen ner tog vi det lite försiktigt🙂ND3_4872

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

