14.34 Lunch

by

Det var menat att jag skulle luncha ihop med sminktjejerna idag och vi hade lite stress då tjejerna skulle börja sminka om en timme. Vi valde att gå till pizzerian på andra sidan av parkeringen, men där blev det ingen mat. Efter att vi varit in och blivit instruerade att sätta oss vid valfritt bord så när vi väl slagit oss ner vid ett bord på en tom uteservering så kommer en annan servitris fram till mig och säger att jag måste sätta på mig något på överkroppen. Jag sa att jag inte har något med min men det spelar i gen roll. Så vi reser oss alla upp och går därifrån.

Att inte få sitta i badbyxor på en pizzerias uteservering är lite udda i mina ögon…

Tjejerna fortsatte upp mot stan och jag gick tillbaks till strand, tog på mig en skjorta och gick till strands restaurang Edelmann och åt själv.

Spättafilén var toppen och det var så lugnt och skönt! Supermysigt🙂

Kommentera

