15.59 Bilar

by

Idag fick jag en lång lunch, så jag och anna åkte iväg till några bilhandlare. Vi hittade en del bilar, min favorit var en Volvo s40 och anna fattade tycke för en mazda 6 2,3 sport med massa hästar och bose ljudsystem. Tråkig bil enligt mig.

Nu är vi på väg tillbaka till studion där vi har 9 bokningar att plåta🙂

Ett svar to “15.59 Bilar”

  1. Johab Says:

    Denna tycker jag ni ska köpa🙂
    http://www.blocket.se/jonkoping/BMW_Z3_2_8_Cab__Bondbla__Hardtop__Supersprint_22413835.htm?ca=17&w=1

Kommentera

