02.11 IKEA

by

Imorn bitti 6de Augusti kl9.00 så har IKEA en ”Vara-vaken-längst” tävling. Det är inte så att idéen till tävlingen är ny och kreativ, men det är lite kul att IKEA kör en tävling som sänds ut live på webben.

Du kan vara med i tävlingen genom att gå in på IKEAs hemsida och gissa vem som kommer vara vaken längst. Det du vinner är en helt ny säng, och just nu känner jag inte att jag behöver någon ny, då den vi har känns som en ordentlig spa upplevelse efter sommarens skräpsäng, men ni kan var med och vinna en ny säng🙂

Jag funderar på om jag ska vara vaken och tävla med dem. Undra om jag kan klå alla?!😉

2 svar to “02.11 IKEA”

  1. Anonym Says:

    Kanske bättre att fylla på lite kraft istället för att tömma de sista dropparna efter sommarens jobb😉

  2. Carro Says:

    Klart du ska va me!!😀
    Varför ens tveka liksom?

Kommentera

