18.15

by

Jag fick mina nya Visakort idag🙂

Jag fick för mig i somras att jag skulle laminera ihop mitt Visa, personalkort och körkort…. Inte så smart kanske, men väldigt roligt just då🙂

Det gick att dra korten när de var laminerade, men chippet funkade inte. En dag blev jag tvungen att slita isär dem och då följde magnetremsan med på Visa kortet.

Så den senaste månaden har mitt kort inte fungerat, men nu fick jag äntligen ett nytt.

Passade även på att beställa ett kort till företaget!

Mycket snyggt och hur kul är det inte att ha ett Visa kort som det står Schander Media på🙂

schandermedia_visakort

schandermedia_visakort_2

Etiketter: , , ,

2 svar to “18.15”

  1. JL´E Says:

    Snyggt men det ska ju vara swedbank😉.

  2. Susanne Says:

    Nope, har man företag så är det SEB som gäller utan tvekan. De har helt klart bäst företagspaket och service🙂

Kommentera

