01.38 Dagens

by

Dagens projekt har inte varit speciellt besvärande.

Jag har bara njutit av min ”semester” (egenföretagare har aldrig semester, de väljer bara att inte jobba).

Sov läänge, sen åkte jag och Anna ”Muffins” Sköld till A6 och åt mat, strosade runt och letade efter nya leksaker till mig🙂 Jag har såå stort shoppingbehov nu! Men inte efter något vettigt, utan jag vill ha något helt galet! ^^ (letar fortfarande)

En video istället för en bild på maten idag. Tyckte det var ett kul litet projekt att prova på. Hoppas ni tar er tid att kolla på de 2 minuternas video,

Btw, vi åt fläskfilé med pommes och bea…

Etiketter: , , , ,

Ett svar to “01.38 Dagens”

  1. Lennart Pettersson Says:

    Varför äta sån skit där, när du kan detsamma men mycket godare elsewhere?

Kommentera

