18.24 Lördagsmys

by

Ledig idag, så jag och Anna passade på att i det fina vädret fotografera lite. Hon behövde lite nya bilder, så vi löste det helt enkelt🙂

Så vi åkte till Vattenledningsparken, men först en sväng in på 7-eleven för att köpa brunch.

ND3_2139

Sen kollade vi in området som är ett gammalt vattenreningsverk som de har plaserat några fontäner i. Den idéen gillar jag, för det blev väldigt fint.

Det första jag gjorde efter brunchen var att kolla läget, vart ljuset gjorde sig bäst och vart man fick den finaste bakgrunden. Undertiden fixade Anna frillan såklart😉

ND3_2142

ND3_2154

Sen tog vi runt 100 bilder och åkte hem🙂 Hon har hittat en hel del som hon vill ha, men tyvärr hade jag inte dit att kolla över mer än en av dem, så resten kommer längre fram..

En ny profilbild till Facebook blev det,

anna_profilbild

4 svar to “18.24 Lördagsmys”

  1. Faanny_ Says:

    När kommer en RAR med högupplösta bilder på Anna då? Har ju faktiskt följt din blogg så länge jag minns & den enda jag följer! Du får se till att uppdatera lite mer nu, har ju haft abstinens!

  2. Anders Says:

    Vilken tjej du har! finns det fler i jönköping

  3. johanna Says:

    snyggt! vad använder du för objektiv här?

  4. Anonym Says:

    Gud vad ful hon är vem tror hon är ………

Kommentera

