18.58 gårdsfest

by

Vi blev inbjudna till gårdsfest på Kålgården.

Mysigt och god mat!

8 svar to “18.58 gårdsfest”

  1. Michelle Says:

    sv; haha, skön kommentar ;D men har du några fler tatueringar då?🙂
    Btw, kommentera gärna inläggen :*

  2. Janne Says:

    kom igen nu!!!!!!
    Saknar bloggen!!!

  3. Helena Says:

    Så mysigt med gårdsfest!🙂

  4. EVA Says:

    Har du gett upp bloggen?

  5. Chicka Says:

    Johannes daaa!
    Hvor blir det av skrivinga??
    Savner å lese din blogg!!:/
    Kramar

  6. sanna Says:

    sv: haha den är ungefär som en mobilkamera😛 jag är inte ute efter att kunna ta bilder, jag vill kunna spela in videobloggar typ. men jo jag kan ta lite bilder hahaha!

  7. sanna Says:

    sv: så är det typ för mig nu, har blivit så snäll i bloggen. tycker nästan att det är roligare att vara lite ”elak” och få elaka kommentarer. Kan sitta och skratta åt dom haha!

  8. Erica fru och tvåbarnsmamma Says:

    Hej! Vilken fin blogg du har. Fastnade en lång stund här inne. Otroligt inspirerande!hit återvänder jag gärna! Jag bloggar också, en mode/design/mat/glamourblogg. Ikväll har jag fortsatt lagt upp bilderna från vårt bröllop i Paris!
    Återigen, tusen tack för titten!
    Kramar Erica

Kommentera

