16.19 Event!

by

Hej hopp!

Börjar med en fråga, en fråga om hur er helg ser ut?

Min är rätt fullbokad. 

Hela helgen kör vi fotoevent och inte i vilken stad som helst, utan i Jönköping! Kul att jobba på hemma plan ibland. Det känns lite extra kul när någon bekant kommer in för en fotografering. 

Mitt jobb den här helgen är inte att fotografera, utan jag mest ser till att allt funkar. Vi har nämligen bokat in 3st fotografer så de sköter allt på fotosidan. 

 

För er som är nya och inte vet vad jag jobbar med så driver jag ett bolag som reser landet runt och fotograferar personer, Typ… Och det här inlägget ska handla om vad jag gjorde tidigare idag. 

 

Jag åkte till Elgiganten och köpte ytterligare en dator till oss så det går lite smidigare vid bildhanteringen, så nu har vi 8st iMac 24″🙂

Och på vägen ut så råkade jag lägga ner en kamera till min flickvän med.. Hon har länge varit sugen på en liten rosa kamera, så idag fick hon en!🙂

 

Kameran är en Canon Ixus 9515 10 mpix och massa konstiga funktioner

Den finns på Elgiganten för runt 2000 pix

Bild 4

Lite testbilder,

 

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

