10.29 Söndag

by

Söndagen började bra, blev väckt av en gosig Anna och jag var inte ens trött när hon väckte mig, utan totalt utvilad (Rätt-Gött)! Dels så var jag i säng (relativt) tidigt igår och så fick man ju en extra timmes sömn idag då vi gick över till vintertid.

När jag gick upp ur sägen blev det ingen drulle utan direkt på med kläderna och iväg till jobbet.. Och där börjar det jobbiga…

Det första jag möts av när jag går ut är, REGN! Usch vad tråkigt. Sen när min hjärna vaknat ordentligt av den kalla luften utomhus inser jag att min feber och mitt halsont har blivit värre över natt, så väl på jobbet frågar jag runt efter Alvedon. Andreas, en av mina fotografer var väl förberädd, 1grams Panodil är kanske inte bra för levern, men vad gör det!🙂

Strul nr 2, 3, 4 eller vad man vill kalla det var i studion… En till blixt hade på något skumt sätt slutat funka över natt😦 och det ledde till massa bök och ändringar, men vi löste det bra till slut.

Sen efter det upptäckte vi att tonern till vår skrivare var nästan slut! Mehh, vid det här laget började jag lessna, men inte då.. Jag satte mig i bilen och åkte till El-Fjanten för att köpa ny.. Men, vad, vadå?! De öppnar 11.00 inte 10.24 som klocka. Var när jag kom dit😦

Inte min dag idag, vill typ åka till McDonken och köpa mat och sen ner till en godisbutik för att köpa några kilo och sen bara sätta mig framför tv:n och mysa hela söndagen lång!

Men det tänker jag inte! Kanske en sallad och lite morötter, men inget godis! För nu ska det byggas kropp igen🙂 I mitt huvud är sommaren snart här! Och Elgiganten öppnar ju ändå om 16 minuter🙂

Ett svar to “10.29 Söndag”

  1. stefan Says:

    Hur håller du motivationen uppe när du tränar? Jag tycker det är så tråkigt att träna på gym, har du några tips?

Kommentera

