10.13 Frukost

by

Det kunde blivit den mysigaste och mest perfekta frukosten på länge!

Förutom två saker…

1.
Annas datormissbruk gör sig väl påminnt när man inte kan prata med henne utan för att få något vettigt ur henne måste man chatta med henne…

2.
Jag gillar inte att klaga men jag är sjuk! Det har varit lite på och av sedan förra veckan, men nu blir det bara värre och värre. Idag var jag tvungen att totalt skippa jobbet.. (kommer dock jobba hemmifrån) Mina symptom är, hosta, feber, halsont, överdriven sexualitet, konstiga läten i sömnen och ett sug efter matrester….

Kanske jag fått svininfluensan?! ^^

Vår frulle iallfall,

-Smoothie med banan, kiwi, mild yoghurt, apelsinjuice och psylliumfrö
-En macka med skinka, och en med kaviar
-Yoghurt med någon konstig men god smak
-Blodgrapejuice
-Och lite kärlek!

Smaka smaskens🙂

IMG_0332

6 svar to “10.13 Frukost”

  1. C Says:

    Tror nog att det var psylliumfrö inte physalisfrö… pjysalis är ju den där lilla runda gula frukten med fnösiga blad runtom ^^

  2. AnnaViktoria Says:

    Haha.. jag var helt övertygad om att det var frön ifrån just den frukten.. dagens blondie!!!

  3. C Says:

    Nope… psylliumfrön är frön från Grodblad. Men känner nog inte att du behöver känna dig ”blond” pga den missen. Tycker inte den vetskapen hör hemma bland allmänt kunnande-kravet ^^

  4. P Says:

    Men dom gör gott för magen iaf. 🙂

  5. AnnaViktoria Says:

    Blodgrape for the slemmiga slemmet!

  6. AnnaViktoria Says:

    knas. Varför är jag inloggad som Anna..? Shady. Det är iaf inte Anna. Det är spotify-tjuven som slår till igen! Moahaha!

Kommentera

