Sommartider!

by

Hur många är det inte som säger ”Nu jävlar!! Beach 2010 nu kör vi!” och så äter de nyttigt i 3-4 dagar och lite träning på det, men glider snabbt in i samma lata dåliga tjockismönster!

Jag ska nu dela med mig av mina top tips för hur man blir härligt slimmad inför sommaren.

  • Drick kopiösa mängder vatten! (jag skulle nu bifogat en bild på mitt kylskåp, ty de innehåller bara vatten)
  • Drick kolsyrat vatten (ger viss mättnadskänsla)
  • Drick Pepsi Max (lite variation till vattnet och helt kcal fritt!)
  • Det enda du äter är några morötter om dagen och kanske en burk majs (köp icas egna majs då det är den enda majsen på marknaden som inte ligger i sockerlag utan i bara rent vatten)

Följer du dessa ”knep” så kommer du med största sannolikhet förlora flera kilon i veckan! Att sen omvandla denna diet till ett hållbart resultat kräver att du älskar att motionera och träna hårt.

Inte så knepigt alltså! För om jag ska citera mig själv, ”-Alla under 30 SKA ha magrutor!” (jag kan gå med på att man släpper det lite under en period med flickvän)

Så kör på!

Ett svar to “Sommartider!”

  1. nolovestory Says:

    Jaha, och när man sitter och har näringsbrist, svimmar och inte klarar av sitt jobb pga svälten då? Dumt. Jag hoppas du skämtar och ingen tar detta på allvar.

    Det är väl ändå bättre att hålla en sund vikt och sund kost året runt istället för att svälta sig inför sommaren? Låter bara plågsamt och kortsiktigt.

Kommentera

