Lördag FM/EM

by

Vilken trevlig kväll det blev igår! Afterworken var väldigt lyckad i min mening! Dock.. DOCK! Tyvärr! Jag blev besviken på Ester bar och köks mat och till viss del service! Första gången och det var inte allt för roligt…

Men det förstörde inte kvällen utan vi fortsatte vidare till först Småländska kolonin där vi tog en drink och minglade! Efter det gick vi till Karlssons. Det var bra med folk, bra med trevligt folk framförallt. Allt från barpersonalens service till dansanta glada tjejer var toppen!

Måste erkänna att jag sov rätt länge idag då det blev så sent inatt, så allt jag hunnit med idag är att modifiera min mobil lite. Numera har jag en lite mer informativ ”Lockscreen” och så kan jag minimera program så att de fortfarande är igång samtidigt som ett annat program. Så att man t.ex kan lyssna på spotify samtidigt som man surfar! As nice😀

2 svar to “Lördag FM/EM”

  1. Mackan Says:

    Kul att du har dragit igång bloggandet igen!

    Vad är det för app som du kör? Verkar grym… Har du jailbreakat din?

    /Mackan

  2. Johannes Schander Says:

    Japp mackan! Min är jailad. Lägger upp ett inlägg om hur man gör🙂

Kommentera

