Fuck u!

by

awesome


You just got pwnd

5 svar to “Fuck u!”

  1. Fuck u! « Fotografen Johannes Schander | www.schandermedia.se … | Skrivarfärg Says:

    […] post:  Fuck u! « Fotografen Johannes Schander | http://www.schandermedia.se … Category: Bloggat om skrivarfärgTags: alla-samtal > att-skylla > endast-mig > har-dock > […]

  2. Sandra Says:

    Hmmm nu känner jag mig något skyldig. Att jag inventerade patronerna till 3800 vet jag, men jag såg ju faktiskt att några var slut till den lilla med och det hade jag ju faktiskt kunnat tala om. Sorry att jag glömde *skäms en aning*

  3. Chatrine Says:

    Den dagen man inte tillåts göra misstag är det illa. Du är en jätteduktig eventansvarig så sträck på dig och kliv ur skämshörnet!

  4. gest Says:

    Jag ar naken her

  5. gest Says:

    Mamm søker kontakt med jente-dame 12-66 førr treff då och då

Kommentera

