15.41 Family Guy

by

Jag har snöat in lite på serien och har lyckats komma till den nivån att allt de gör roar mig! 🙂

Family guy-take on me (lol-version)

Family Guy – Peter On Ecstasy

Family Guy – Ultimate Power Universe

Etiketter: , , , , , , , , ,

3 svar to “15.41 Family Guy”

  1. Oskar Says:

    SV: Nej, bara installera och så är man igång! =)

  2. Andreas Says:

    Haha..my name is darth, darth vader. sköna strippar.

  3. Oskar Says:

    sv: Jag vet inte hur det ser ut med admin panelen hos wordpress hos dom.
    Men jag kan spara inlägg osv, Nu ska vi se här, wordpress 2.7 ser ju lite annorlunda ut än vad jag är van vid! 😛

    Men jag vet inte, kolla om du hittar något här
    http://wp-support.se/dokumentation/Installation:Att_ta_backup_av_din_databas eller så kollar du i deras forum, odm är jävligt duktiga på att hjälpa till! =)

Lämna en kommentar