Watermelon, mmhhhhhm oh yeah…..

by

awesome


You just got pwnd

19 svar to “Watermelon, mmhhhhhm oh yeah…..”

  1. Anonym Says:

    Har du gjort bort dig och gett dig på minderåriga nu!? Fy faaaan vad vidrigt och pinsamt värre.

  2. Anonym Says:

    var tog inlägget vägen om där du ber alla om förlåtelse för att begått övergrepp på minderårig?

  3. Anonym Says:

    Nåt pucko som inte kan fixa en egen blogg utan snor nån annans.
    Feg stackare….

  4. jannike Says:

    hej och hopp alla haters! Bloggen är kapad av illvilliga marodörer. Sluta bitcha och skaffa er ett liv. Dessutom tror jag att det kan vara smärre olagligt att stjäla en blogg och lägga ut en text där folk får intrycket att bloggägaren är en pedofilisk våldtäktsman. Johannes kanske kör för fort, men nånstans går gränsen.

  5. Anonym Says:

    jannike; ”skaffa er ett liv”?? hahaha. fjortiskommentar som fan faktiskt! J är väl inte så jävla oskyldig, så det är väl klart att människor börjar fundera. Ska man skaffa sig ett liv för att man ifrågasätter? Nja.
    Det stod ju inte rakt ut heller om vad som skulle begåtts, så den som skrivit allt det där måste ha tänkt igenom det hela och det låter helt sonika som att någon är hämndlysten.
    Däremot funderar jag på, är du hans försvarare eller något? tss.

  6. jannike Says:

    jajjemen, jag försöker försvara alla människor som för mig faller inom kategorin ”vänner”. Blir lite lätt rabiat när det gäller personangrepp och frågor som personen i fråga inte vet så värst mycket om. Dessutom skulle jag vilja påstå att ”skaffa ett liv” gäller alla som spenderar sin tid med att läsa hyfsat meningslösa bloggar och kommentera… det gäller alltså mig också! =)

  7. Kungen Says:

    Den här killen verkar ju hur pantad som hels. Vem tror han att han är igentligen? Antingen läser han en massa serie tidningar lr kollar på förmycket film. Han spelar en karaktär som inte håller längre och borde vakna upp och inte leva rollen längre.
    Jag skulle rekomendera en sinnes undersökning innan du skördar fler offer.
    Hur fan kan bli ihop med tjejens mamma som är en rik tant?
    Jo, för att du är en sol & vårare och är så jävla avundsjuk på folk som kan leva ”sex in the city livet” Du är ingenting utan behöver andras pengar för att kunna bli någon. Bingo Rene han är ett proffs och du försöker med allt du har, men blir ju mer du försöker bara en totalt misslyckad ”copycat” .
    Att du sen flyttade in till ditt ex’s mammas hus så att ex:et flydde talar ju bara om vilket jävla svin du är. Att du har mage att säga till folk att hennes bilar va erans bilar som hon köpt och inte fan va det du ditt äckel. Sen det här med mindreåring… Ja ja, jösses! Se på dig va du är misslyckad och inte ens ett vackert utseende gav gud dig.. Burn in hell for ever, wimp!

  8. Kristin Jonsson Says:

    Hejsan fin blogg =) checka min blogg 🙂

  9. C Says:

    Kungen…. Ge dig… Varför vara bitter?
    Låt folk leva sitt liv som de mår bra av och njut av ditt eget. Ingenting i världen blir bättre av att du gnäller över nån annans liv.
    Var glad… Livet blir bättre då, jag lovar 🙂

  10. sanna Says:

    Kungen: ÖHH?? vadå bli tillsammans med min mamma så att jag flydde? jag flyttade innan han blev tillsammans med min mamma. plus att jag är inte johannes ex för vi var aldrig tillsammans. Johannes och jag var bara vänner!!! Sen att det fanns endel förmåner har ju ingen betydelse 😉 vi var fortfarande inte ihop och hade inga känslor för varandra! Skulle inte heller kalla min mamma en tant då hon inte är mer än 40. Och jag vet mycket väl att Johannes inte har förgripit sig på någon 15åring!
    Ta gärna reda på sanningen innan du skriver något. Det finns 3 personer som vet den riktiga historien hur allt gick till och inte massa påhittade jävla skithistorier och det är jag, mamma och johannes.

  11. Malmöbilder Says:

    Kul att se att du ”börjat” blogga igen. Var länge sedan jag var här inne nu!

  12. Ntherése Says:

    Foto tävling! skicka din bild till mig på ntherese@hotmail.se
    temat är ”min finaste bild” lycka till!:)

  13. X10 - En av sveriges mest uppdaterade blogg. Says:

    HAR DU EN FOTOBLOGG? 😀 MISSA INTE ATT GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH TÄVLA I DAGENS FOTO TÄVLING, TÄVLINGEN STARTAR HALV 18:30 OCH VINNAREN UTSES KL 00:00 I NATT OCH OCH JAG PUBLICERAR DIN VINST KL 10:00 I MORGON!
    .
    VET DU FÖRESTEN OM ATT JAG HAR BÖRJAT MED TIDS INSTÄLLDA INLÄGG NU SÅ ATT DU KAN VAKNA MED ETT GOTT SKRATT OCKSÅ! 😀 PUSS

  14. Julia Says:

    Vore jätte kul om du ville vara med i min fototävling på bloggen: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/fototavling.html#comment

    Kram! 😀

  15. Julia Says:

    Hej! Hoppas att allt är bra med dig!? Vad gör du denna lördag? 🙂
    kram

  16. SeoLokal Says:

    Bra jobbat!

  17. Linda Snyggingen Kungen pervers Boström Says:

    Vadå? Är du helt kåt i mej eller? Jag är kåt i dej!!! Sök på Linda Boström på facebook 😀 Love yha ❤

  18. Ögonvittne Says:

    Johannes och hans två tjejkompisar drog från sin nota på krogen Larmgatan 10 i Kalmar igår…
    Dåligt med pengar eller?

  19. Amanda Says:

    Hej!

    Amanda heter jag, och är en av de ansvariga på en helt ny svensk sida, kallad Picci.
    Picci går ut på att man delar det som man blir inspirerad av, oavsett om det är citat eller heminredning och mode.
    Man kan enkelt följa andra användare och se vad de gillar.

    Vi söker just nu efter personer som bloggar och vill vara med om att skapa en sida där varje användare har möjlighet att påverka och ta fram innehållet.
    Du behöver dock inte ha någon blogg eller hemsida alls, det går lika bra utan!
    Vi letar därför efter personer som har intresse inom något av följande områden:

    Arkitektur, Barn, Bilar & Motorcyklar, Bröllop, Citat, Dammode, Design, DIY & Hantverk, Djur, Film, Musik & Böcker, Fotografi, Hår & Skönhet, Hälsa & Fitness, Heminredning, Herrmode, Humor, Illustrationer & affischer, Kändisar, Konst, Mat & Dryck, Nördigt, Produkter, Resor & Evenemang, Sport, Tatueringar, Teknologi, Utomhus, Vetenskap & Natur

    Oavsett vad du gillar, Mode, Smink eller Musik så är Picci en sida där du kan dela med dig av det du älskar till alla andra användare!

    Just nu har vi 100st platser där vi släpper in personer – och det är de första 100 som får tillgång.
    Alla andra får invänta tills vi släpper fler inbjudningar.

    Om du vill ha en inbjudan, så skriver du in din mail på http://www.picci.se/invite och ansöker om en inbjudan, när du gjort detta så skall jag se till så du har tillgång direkt!

    Mvh,
    Amanda
    Kundtjänstansvarig Picci.se

Lämna en kommentar