Tack för igår!

by

Tack för igår alla Camp Swampy grabbar och töser!

Igår var jag på fest med min C+Js MC klubb och alla som någonsin varit på en fest med ett mc gäng vet hur det brukar sluta… Festen hölls i en scout stuga långt ut i ingenstans med leriga grusvägar det sista. Såhär skitig har nog bilen aldrig varit! Det är nästan jobbigt att se!

Planen för det hela var solklar, ta en ”redig grogg” och sen bygger vi ihop klotgrillarna från ica. Det blir sällar helt 100% när man gör så, det tenderar att alltid bli delar över. Vi (jag) lyckades iallfall få till det så nära att det bara blev några brickor kvar på bordet när jag var klar, och det märktes ju inte på köttets smak ändå!

Sen var det middag, mer drinkar och Bastu! Vattnet var inte varmt kan jag bekräfta.


Vägen hem gick över Hok och av någon anledning hade jag bråttom.. Så jag klarade av sträckan hem under Youtubes tidsbegränsning på videoklipp!

Hok-Shell 28,2km
http://www.youtube.com/watch?v=1egjL7_shM4

3 svar to “Tack för igår!”

  1. Mamma Says:

    Tack själv 🙂

  2. Anonym Says:

    Du verkar vara en komplett idiot!

    Jag har sett din film på YouTube och HATAR folk som riskerar andras liv och säkerhet så. Jag har memorerat ditt namn och hoppas att någon gång i framtiden kunna neka dig ett jobb eller på annat sätt kunna motarbeta dig och ditt företag. Du kan nog räkna med att mer negativ reklam än detta är svårt att skaffa sig – smart??

  3. Anonym Says:

    hej du är söööör

Lämna en kommentar